Teczki reklamowe z nadrukiem – praktyczny gadżet firmowy

Stoiska targowe z rollupami
Roll-up reklamowy – rodzaje i zastosowania
3 listopada, 2021
Kartka z kalendarza trójdzielnego
Kalendarze trójdzielne – praktyczny kalendarz na ścianę
6 kwietnia, 2022
teczki ofertowe

Teczki reklamowe z nadrukiem to przydatny gadżet firmowy, który możesz podarować swoim klientom i kontrahentom. Jest niedrogi, natomiast bardzo przydatny i funkcjonalny. Personalizowana teczka ofertowa sprawi, że klient jeszcze nie raz spojrzy na Twoje logo doceni ten pomocny drobiazg.

Teczki firmowe

Teczki firmowe można zamówić w różnym nakładzie, z różnymi uszlachetnieniami druku np.: błyszczącą laminacją, lakierem wybiórczym uv, przezroczystą kieszonką, przetłoczeniem, złoceniem i wieloma innymi. Cena pojedyńczej teczki jest uzależniona od wielkości zamówienia. Teczki ofertowe powinny mieć atrakcyjny wygląd, miejsce na wizytówkę, logo i elementy graficzne dotyczące naszej firmy. Teczki ofertowe to mogą być teczki papierowe, lub wykonane z tworzyw sztucznych, ale nawet kartonowe teczki ofertowe mogą wyglądać atrakcyjnie i być uszlachetnione, za to mają przystępne ceny i są przyjazne dla środowiska.

Druk teczek ofertowych

Teczki ofertowe to nie tylko wizytówka firm, ale też świetny sposób promocji różnych wydarzeń i eventów jak konferencje, szkolenia, festiwale itp. Druk teczek ofertowych jest możliwy z wykorzystaniem papierów ozdobnych o różnej fakturze lub gładkich. Nadruk może być jednostronny lub dwustronny. Teczki z nadrukiem, można wręczyć klientowi przekazując dokumenty, dzięki czemu uniknie on problemów z ich zabezpieczeniem po opuszczeniu biura. W ten sposób nasza firma może dać klientowi sygnał zaangażowania i dbania o jego potrzeby. Jest to znak również dla potencjalnych klientów. Druk cyfrowy umożliwia nam druk teczek ofertowych, atrakcyjnie wyglądających i w różnych formatach.

Czy teczki ofertowe, teczki reklamowe i teczki firmowe czymś się różnią?

Zasadniczo nie. To różne nazwy dla tego samego produktu, a konkretna nazwa jest zależna od kontekstu w jakim go zamierzamy użyć. Teczki różnią się niuansami, np.: sposobem zamknięcia czy białą kieszonką na wizytówkę lub klasyczną przeźroczystą. Niezależnie od różnic, warto pamiętać, że teczka reklamowa to wysoki stosunek korzyści dla klienta do ceny pojedynczej sztuki.

Komentarze są wyłączone.